ממרכז המבקרים של תנובה, יצרנית המזון הגדולה ביותר בישראל, למרכז המבקרים החדש של חברת החשמל – קבוצת פרומרקט, באמצעות צוותי מהנדסי החוויות שלנו, תכננה, עיצבה, בנתה והפיקה עשרות תערוכות חוויותיות ומרכזי מבקרים חדשניים.
כל חוויות מרכז המבקרים שאנו מציעים מיועדות להעברת ערכי המותג ומסריו השיווקיים בדרך מיוחדת, מעניינת ובלתי נשכחת.
תחקיר I יצירה וניהול תוכן I פיתוח שפה גרפית I עיצוב ובניית המתחם I פתרונות מולטימדיה מתקדמים I חווית משתמש
מרכז המבקרים של חברת החשמל, אותו סיימה פרומרקט בשנת 2018, הוא מהמרכזים החדשניים בישראל
למעלה מ- 600 מר של חוויה דיגיטלית ייחודית ללא קיוסקים אינטראקטיביים וללא עמדות אישיות כמקובל במרבית המרכזים בישראל. המבקר נכנס לתוך חוויה וירטואלית ייחודית ועובר בה מסלול בן שעה תוך שהוא נמצא בתוך עולמות מוקרנים על גבי הקירות ועל גבי מערכת כדורים פנאומטית מיוחדת ובמהלך המסע הוא לומד על הפקת החשמל והולכת החשמל בישראל. בלב המרכז , קולנוע אי מקס ייחודי ובו משתתפים המבקרים בסיכול פריצת סייבר למערכת החשמל הישראלי ומצטרפים לכוחות לוחמי הבייבי של חברת החשמל בבואם למגר את הפורצים.
המרכז תוכנן, עוצב נבנה על ידי פרומרקט כמו גם כלל התכנים הנמצאים בו.
מגדל קירור של גדילה וצמיחה
הפכנו את מגדל הקירור המפורסם של בזן במפרץ חיפה לגינה פורחת ובתוכה מרכז מבקרים המדגיש את חשיבותה של בזן לכלכלה הישראלית.
ועידת הנשיא
האוניברסיטה העברית הציגה למבקרי ועידת נשיא המדינה, מישראל ומהעולם את מחקריה פורצי-הדרך ואת גילוייה באמצעות תערוכה חווייתית ומרתקת שהונגשה לקהל הרחב באמצעות אינפוגרפיקות מרשימות.