עקבו אחרינו:
שיווק חוויתי

פרופיל

פרומרקט שיווק ושיווק חוויתי

פרומרקט יוצרת, מפיקה ומבצעת מהלכים שיווקיים מנצחים למותגים וחברות לצורכי  קידום המכירות שלהן, להשקת מוצרים חדשים  והחדרתם לשוק ולהתנסות במוצרים ובשירותים.

בנוסף, מקימה פרומרקט ומנהלת כוחות מכירה באאוטסורסינג ומבצעת פעילויות שטח ומכירות עבור מוצרים ומותגים, כגון מבצעי מכירות, הגרלות ופרסים.

אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של החברה הוא שיווק חווייתי: בניית עולם של חוויות לצרכן, על מנת שיוכל לחוש את המותג או המוצר באופן בלתי אמצעי, להתנסות בו בדרך שגורמת לו הנאה, ולהזדהות איתו. אנו עושים זאת בין היתר באמצעות חנויות פופ-אפ, פעילויות חווייתיות בנקודות המכירה או במקומות ציבוריים, פסטיבלים, אירועי הפנינג לכל המשפחה ועוד.

קידום המכירות והשיווק החווייתי של פרומרקט הפכו להיות כלים משמעותיים בבנייה וחיזוק של מותגים, והעברת ערכי המותג בדרך חווייתית ובלתי אמצעית.

תחום נוסף בו מתמחה החברה הוא אירועים ופעילויות פנים אירגוניים – החל מאירועי חברה ועד לתוכניות יעדים ותמריצים לעובדים.

 

 לצד זאת, עוסקת  החברה גם בליווי אסטרטגי לרבים מלקוחותיה. היא מספקת  שירותי ייעוץ וליווי שנתי של טובי המומחים בעולם השיווק החוויתי ושותפה למהלכים ולתוכניות עבודה שנתיות של הלקוחות.

© קבוצת פרומרקט. כל הזכויות שמורות