עקבו אחרינו:
קבוצת פרומרקט

היסטוריה וחזון

ההיסטוריה שלנו

 פרומרקט הוקמה ב-1989 כדי להפיק עבור מבשלות הבירה, יצרנית "מכבי", את פסטיבל הבירה הראשון בישראל. עשרים פסטיבלים ברחבי ישראל ואחד גדול בתל-אביב היו ההתחלה של דרך ארוכה ומיוחדת בהובלת שוק השיווק הישראלי אל עידן בו שינוי דעות, תפיסות והתנהגות של צרכנים – אינו  מושג רק על ידי פרסום קונבנציונלי במדיה. 


מאז, יזמנו, יצרנו והפקנו מאות רבות של פרוייקטים. היה לנו הכבוד להיות שותפים להחדרת מותגים רבים לישראל, ביניהם קרלסברג, טובורוג, טויס אר אס, איקאה, מקדונלדס, נסטלה, קפה אסם, סיגריות לאקי סטרייק, היוגורטים של אמי ושל יופלה ועוד.

השותפות עם הלקוחות הטובים והמובילים בישראל הפכה את פרומרקט להיות מי שהיא: סוכנות לשיווק החושבת ופועלת אחרת ומביאה את המותגים והלקוחות שלה לתוצאות ולהישגים חסרי תקדים. מסוכנות לקידום מכירות הפכה פרומרקט למפיקת האירועים הגדולה בישראל, הקימה חטיבה למרכזי מבקרים, לשיווק ישיר, לעיצוב גרפי ונגעה כמעט בכל טכניקת מיתוג ושיווק קיימת במטרה להביא ללקוחות ולמותגים את החדש ביותר והטוב ביותר בכל מדיה ומדיום. 

פרומרקט חוללה תפיסה שיווקית חדשנית, השמה את הצרכן במרכז ובונה סביבו פעילויות המצליחות לשנות את התנהגותו באשר למותגים. 
לצד זאת, הביאה פרומרקט לעולם השיווק הישראלי את הפסטיבלים המותגיים, את פעילויות הרחוב הגדולות, את מייצגי המולטימדיה כעוגן לאירועי חברות ועוד רבים מהאלמנטים הניראים כיום כבסיס לפעילויות שיווקיות. כל אלו היו בזמנו פריצות דרך אותן עשתה פרומרקט יחד עם לקוחותיה.

כיום, בעידן השיווקי החדש, פרומרקט יוזמת וממציאה יחד עם לקוחותיה  דרכים חדשות ושיטות פורצות דרך כדי להתמודד עם השינויים העוברים על השוק ועל הצרכן. 

במהלך השנים הפכה פרומרקט גם לבית-ספר לשיווק עבור צעירים, בוגרי פקולטות לשיווק בישראל, בדרך למשרות הבכירות ביותר בעולם השיווק הישראלי.

 

 

החזון שלנו

 

לאורך השנים אנחנו מייצרים פרויקטים פורצי דרך וחלוציים עבור לקוחותינו, כאשר הקו המנחה בעבודתנו עם מותגים מובילים הינו הבאת מסר המותג לחיים באופן שישפיע על האנשים וייצור חוויות זכירות ומלאות אימפקט. 

אנחנו מחוייבים ליצירת חווית מותג ללקוחות בדרך שתגרה את חושיהם, תייצר אינטראקציה ותגרום להם לחלוק עם אנשים נוספים את החוויות שעברו. 

אנחנו מתעסקים באנשים. הם עמוד השדרה של העסק שלנו. הם הסיבה האמיתית לכך שאנחנו בעסק הזה. 

השלב הראשון בתהליך העבודה שלנו להיכנס לעורם של האנשים המרכיבים את קהל היעד שלנו, ללמוד, להכיר, לנתח ולעבד את ההרגלים שלהם באופן שיאפשר לנו להבין כיצד הם חושבים ומתנהגים. בשבילנו, מה שמגדיר תקשורת מצליחה הוא קהל שמפתח רגשות כלפי המותג עד כדי מחוייבות לו, בלי שירגיש שהפרענו לו.
לא משלמים לנו כדי לייצר קריאטיביות. משלמים לנו כדי לייצר אפקטיביות. אנחנו פשוט מאמינים שקריאטיביות היא הדרך הנכונה שתוביל אותנו לשם!

© קבוצת פרומרקט. כל הזכויות שמורות